Moja dziewczyna wpłacała…

Categories Banki

Moja dziewczyna wpłacała pieniądze we wpłatomacie Planet Cash przy pomocy kodu Blik w banku ING. Urządzenie pobrało jej pieniądze, po czym wyświetliło błąd, a następnie zresetowało się, nie przyznając pieniędzy na konto. Wpłatomat znajduje się koło kantoru (ul. Kalwaryjska, #krakow ), pracownik kantoru twierdzi że urządzenie ma częste usterki. Infolinia bankomatu nie istnieje – numer 801 501 601 włącza zjebaną muzykę na czekanie, a następnie rozłącza klienta. Ostatecznie udało się zgłosić telefonicznie reklamację w samym banku, który będzie w swoim tempe „analizował sytuację”.

Czy w takiej sytuacji można napisać jeszcze jakąś skargę lub zgłoszenie? Uważam, że to nieakceptowalne, że urządzenie pozbawia klienta nie z jego winy pieniędzy i zostawia go z tym samego – w urządzeniu nie istnieje żaden przycisk „Zgłoś problem” lub cokolwiek, infolinia nie działa, a osoba mająca widok na urządzenie twierdzi że to nic nowego. Z nie swojej winy moja dziewczyna traci pieniądze na jakiś okres czasu (bank ma aż miesiąc na rozpatrzenie reklamacji). Czy istnieje jakaś szansa na dodatkową rekompensate w takiej sytuacji?

#banki #ing #ingbank #planetcash @ING_Bank_Slaski